Odstąpienie od umowy (Zwrot)
Zgodnie z art 27. ust 1 Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument
lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, zawierając „umowę na odległość” – ma prawo
odstąpić od umowy bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w
posiadanie Produktu.
Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu?
Aby dokonać zwrotu zakupionego produktu i otrzymać zwrot zapłaconej kwoty, poinformuj
Sprzedawcę o swojej decyzji składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Masz na to 14 dni
kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
W jaki sposób poinformować Sprzedawcę o zwrocie?
Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, ale najlepiej uczynić to na piśmie. Poniżej
przedstawiamy dwie przykładowe możliwości poinformowania Sprzedawcy o zwrocie:
1. oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz przesłać na adres e-mail Sprzedawcy:
sklep@n-parts.pl. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie Twojego oświadczenia. Od tego
momentu masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie Produktu, którego dotyczy oświadczenie
o odstąpieniu od umowy.
2. oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z Produktem oraz dowodem zakupu możesz
odesłać na adres Sprzedawcy: Izabela Abrantowicz, ul. Tysiąclecia 35F, 43-241 Łąka.
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do odstąpienia od umowy zostało szczegółowo opisane w §11 Regulaminu Sklepu.
Odsyłane Produkty odpowiednio zabezpiecz przed uszkodzeniami w czasie transportu.
Do paczki włóż egzemplarz oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dowód zakupu.
Odpowiadasz za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż
było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Zwrotu dokonujesz na własny koszt.
Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta (DZ.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy
zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany
według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb,
w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym
opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte
po dostarczeniu,
o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli
przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta,
który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do
wiadomości,
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym
Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od Umowy,
w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
Reklamacje
Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
gwarancji lub niezgodności produktu z umową.
Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?
Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane
znajdziesz w karcie gwarancyjnej.
Jak zgłosić reklamację z tytułu rękojmi?
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji
w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
1. adres e-mail: sklep@n-parts.pl, na który możesz wysłać reklamację;
2. adres Sprzedawcy: Izabela Abrantowicz, ul. Tysiąclecia 35F, 43-241 Łąka;
3. telefon kontaktowy: 733 670 500;
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed
uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu
Sklepu.
Twoje prawo do złożenia reklamacji z rękojmi zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu
Sklepu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.