Regulamin sklepu

Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania serwisu internetowego n-parts.pl

§1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania serwisu internetowego https://n-

parts.pl

w szczególności:

1.1. definiuje określenia używane w serwisie internetowym https://n-parts.pl

1.2. określa zasady zawierania umów sprzedaży, składania zamówień i ich realizacji

1.3. określa zasady dokonywania płatności i realizacji dostawy

1.4. określa zasady postępowania przy odbiorze przesyłki

1.5. określa zasady składania reklamacji i oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w tym

określa wyjątki

1.6. określa wymagania techniczne

1.7. informuje o Polityce prywatności

1.8. informuje o majątkowych prawach autorskich

1.9. wskazuje pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów.

2. Serwis internetowy działający w domenie https://n-parts.pl prowadzony jest przez:

Izabela Abrantowicz ul. Tysiąclecia 35F, 43-241 Łąka

NIP 6381840118  REGON 385114248

e-mail: sklep@n-parts.pl telefon kontaktowy: 733 670 500

Przedsiębiorca wpisany jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,

prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Technologii.

3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek

VAT). Cena podana przy danym Produkcie jest wiążąca dla Klienta w chwili składania

Zamówienia.

Ceny nie zawierają kosztów dostawy.

4. Sprzedawca jest czynnym Płatnikiem VAT.

5. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy

i ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do

zawarcia umowy w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego.

6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów dostępnych w Sklepie

Internetowym, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania

promocji i dawania rabatów, a także ograniczonego w czasie oferowania Produktów

nieodpłatnych. Powyższe zapisy nie mają wpływu na Zamówienia, które zostały złożone

przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.

7. Czas trwania promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie łączą się. Szczegółowe

informacje zawarte są k7.ażdorazowo w warunkach lub regulaminie danej promocji.

8. Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i

akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia. Klient poprzez akceptację

wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.

9. Serwis udostępnia możliwość rejestracji Konta klienta.

10. Niniejszy Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie. Klient może utrwalić treść Regulaminu

w dogodny dla siebie sposób, np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk.

11. Regulamin może odsyłać do odrębnych regulaminów oraz ogólnych warunków świadczenia

usług poprzez właściciela Serwisu, które w takim wypadku stają się integralną częścią

niniejszego Regulaminu.

12. Zastrzega się, że Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumentów, nie dotyczą

te postanowienia Regulaminu, które stanowiłyby niedozwolone postanowienia umowne w

rozumieniu Kodeksu Cywilnego (art.385(1) do 385(3)), czy naruszałyby bezwzględnie

obowiązujące przepisy prawne dotyczące zawierania umów z udziałem Konsumenta oraz

Przedsiębiorcy na prawach konsumentów, które zostałyby zawarte w rejestrze postanowień

wzorców umownych uznanych za niedozwolone, prowadzonych przez Prezesa Urzędu

Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

13. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.

14. Opinie o produktach:

1.3 14.1 Sprzedawca umożliwia Klientom pozostawianie opinii dotyczących jakości obsługi

oraz jakości oferowanych Produktów bezpośrednio na stronie Sklepu internetowego.

1.4 14.2 Wystawiane recenzje podlegają weryfikacji i akceptacji obsługi Sklepu

internetowego.

W przypadku powzięcia przez Sprzedawcę wątpliwości czy autorem opinii jest jego

Klient lub czy opinia dotyczy Produktu z oferty Sprzedawcy, Sprzedawca skontaktuje się

z autorem w celu wyjaśnienia sytuacji.

14.1. Sprzedawca nie modyfikuje treści wystawionej recenzji. Sprzedawca nie jest

zobowiązany do publikowania opinii na stronach Sklepu.

14.2. Do wystawienia opinii uprawnieni są Klienci, którzy zawarli ze Sprzedawcą Umowę

sprzedaży o opiniowany Produkt lub Usługę.

14.3. Opinia może być wyrażona: słownie, graficznie (o ile taka forma jest udostępniona

przez Sprzedawcę) i/lub poprzez umieszczenie zdjęć Produktu (o ile taka forma jest

udostępniona przez Sprzedawcę).

14.4. Klient publikując opinię udziela nieodpłatnie Sprzedawcy licencji niewyłącznej,

nieograniczonej czasowo i terytorialnie na wykorzystanie zamieszczonych przez Klienta

w Serwisie treści na następującym polu eksploatacji: rozpowszechnianie opinii przez

publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp w miejscu i w czasie

przez siebie wybranym.

14.5. W ramach licencji, o której mowa w punkcie 14.6 niniejszego ustępu, autor wyraża

zgodę na wykorzystywanie opinii w dowolnych częściach, wykorzystywania utworu lub

dowolnej jego części w celu promocji i reklamy Serwisu Sprzedawcy w sieci Internet.

14.6. Klient wystawiając opinię oświadcza, iż nie narusza ona praw autorskich osób

trzecich. W przypadku nieprawdziwości oświadczenia Klient ponosi odpowiedzialność

wobec osób trzecich za naruszenie ich praw.

14.7. W przypadku umieszczenia w opinii Treści nielegalnych, naruszających niniejszy

Regulamin, zastosowanie będą miały postanowienia §14 niniejszego Regulaminu.

15. Sprzedawca nie stosuje mechanizmu plasowania Produktów na liście wyników wyszukiwania.

§2 Definicje

Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od

pracy

Formularz zamówienia – usługa elektroniczna, interaktywna, dostępna w Sklepie Internetowym

Sprzedawcy, umożliwiająca złożenie zamówienia

Kodeks cywilny – Ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz.U.1964.16.93 ze zm.)

Produkt – wszystkie produkty dostępne w Sklepie internetowym będące przedmiotem Umowy

Sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem

Regulamin – niniejszy Regulamin sklepu

Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem https://n-parts.pl za pośrednictwem,

którego Klient może dokonać zamówienia Produktów lub Usług

Sprzedawca, Usługodawca - Izabela Abrantowicz, ul. Tysiąclecia 35F, 43-241 Łąka,

NIP 6381840118, REGON 385114248

Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za

pośrednictwem sklepu internetowego

Gwarancja – dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości Produktu złożone przez Gwaranta

Gwarant – podmiot udzielający Gwarancji w ramach złożonego oświadczenia gwarancyjnego

Dokument gwarancyjny – karta gwarancyjna lub książeczka gwarancyjna

Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz

Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, składane za pomocą Formularza zamówienia, zmierzające

bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu z Sprzedawcą

Polityka Prywatności – dokument, w którym opisane są cele i zasady przetwarzania danych, w tym

prawa osób, których dane dotyczą

Klient, Usługobiorca – Konsument, Przedsiębiorca na prawach konsumenta, Przedsiębiorca

Konsument – zgodnie z definicją zawartą w art. 22(1) Kodeksu Cywilnego

Przedsiębiorca – zgodnie z definicją zawartą w art.43(1) Kodeksu Cywilnego

Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność

gospodarczą, posiadająca wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,

zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla

niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej,

weryfikowanego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności

Gospodarczej. Przy czym dotyczy to tylko umów zawieranych na odległość oraz poza lokalem

przedsiębiorstwa

Koszyk - lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie Produktów na podstawie wyboru

Klienta

Konto klienta – usługa elektroniczna, oznacza indywidulany dla każdego Klienta panel, uruchomiony

na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta rejestracji

Formularz rejestracji – formularz dostępny na stronie Serwisie internetowym Sprzedawcy,

umożliwiający utworzenie Konta klienta

Formularz kontaktowy – usługa elektroniczna, formularz w którym Użytkownicy serwisu

internetowego n-parts.pl zamieszczają informacje i dane w celu realizacji przesłanego zgłoszenia

Newsletter – usługa elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na

podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy,

dotyczących Serwisu

Nielegalne treści – oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w

tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem

jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od

konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa

Moderacja treści – oznacza działania, bez względu na to czy są one zautomatyzowane, podejmowane

przez dostawców usług pośrednich, których celem jest, w szczególności, wykrywanie,

identyfikowanie i zwalczanie nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania

z ich usług, przekazywanych przez odbiorców usługi, w tym wdrażane środki, które wpływają na

dostępność, widoczność i osiągalność takich nielegalnych treści lub informacji, takie jak

depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie dostępu do nich lub

ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez odbiorców

usługi, takie jak zamknięcie lub zawieszenie konta odbiorcy

Użytkownik – „odbiorca usługi” oznacza osobę fizyczną lub prawną, która korzysta z usługi

pośredniej, w szczególności w celu poszukiwania informacji lub udostępnienia jej

Usługa pośrednia – oznacza jedną z następujących usług społeczeństwa informacyjnego: (I) usługę

„zwykłego przekazu” polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych

przez odbiorcę usługi lub na zapewnianiu dostępu do sieci telekomunikacyjnej; (II) usługę „cachingu”

polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez odbiorcę usługi,

obejmującą automatyczne, pośrednie i krótkotrwałe przechowywanie tej informacji, dokonywane

wyłącznie w celu usprawnienia późniejszej transmisji informacji na żądanie innych odbiorców; (III)

usługę „hostingu” polegającą na przechowywaniu informacji przekazanych przez odbiorcę usługi oraz

na jego żądanie

Produkt bezpieczny – oznacza każdy produkt, który w zwykłych lub dających się racjonalnie

przewidzieć warunkach używania, w tym w rzeczywistym czasie używania, nie stwarza

jakiegokolwiek ryzyka lub jedynie minimalne ryzyko zgodne z jego używaniem, uważane za

dopuszczalne i odpowiadające wysokiemu poziomowi ochrony zdrowia i bezpieczeństwa

Konsumentów

Produkt niebezpieczny – oznacza każdy produkt, który nie jest „Produktem bezpiecznym”

Ryzyko – oznacza połączenie prawdopodobieństwa wystąpienia niebezpieczeństwa powodującego

szkodę oraz stopnia powagi tej szkody

Odzyskanie – oznacza każdy środek mający na celu doprowadzenie do zwrotu produktu, który został

już udostępniony Konsumentowi

Podmiot gospodarczy – oznacza producenta, upoważnionego przedstawiciela, importera,

dystrybutora, dostawcę usług realizacji zamówień lub każdą inną osobę fizyczną lub prawną

podlegającą obowiązkom związanym z wytwarzaniem produktów lub udostępnieniem ich na rynku

zgodnie z rozporządzeniem GPSR

§3 Usługi elektroniczne

1. W serwisie internetowym dostępne są następujące usługi elektroniczne:

1.1 Formularz zamówienia

1.2 Formularz kontaktowy

1.3 Newsletter

1.4 Konto klienta

2. Usługa Formularza zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą

złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania

składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.

3. Usługa Formularza kontaktowego polega na udostępnieniu Usługobiorcom możliwości

wysyłania za pomocą formularza umieszczonego w serwisie internetowym wiadomości do

Sprzedawcy.

4. Usługa Newslettera jest świadczona przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość w

każdej chwili, bez podania przyczyny rezygnacji z Newslettera poprzez kliknięcie w

odpowiedni link w dostępny w wiadomości przesyłanej w ramach Newslettera lub wysyłając

wiadomość e-mail na adres sklep@n-parts.pl. Usługa polega na przesyłaniu przez

Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej

informacje o nowych Produktach w ofercie Sprzedawcy, aktualnej ofercie handlowej,

promocjach, rabatach, szkoleniach oraz innych informacjach dotyczących funkcjonowania

sklepu internetowego. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania realizacji usługi

Newsletter bez podania przyczyny, po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie Usługobiorcy.

5. Konto klienta jest usługą dostępną po dokonaniu rejestracji na zasadach opisanych w

niniejszym Regulaminie.

5.1 Aby założyć Konto klienta, należy wypełnić formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie

następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail, hasło.

5.2 Logowanie na Konto klienta odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła

ustanowionych w formularzu rejestracji.

5.3 Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z

tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto klienta poprzez wysłanie stosownego

żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub

pisemnie na adres Sprzedawcy.

5.4 W przypadku naruszenia przez Usługobiorcę Regulaminu, przepisów prawa lub dobrych

obyczajów, Usługodawca może rozwiązać umowę z Usługobiorcą bądź zawiesić jej

wykonywanie w ramach określonego Konta klienta.

6. Usługodawca zobowiązany jest rozpatrzyć wszelkie reklamacje złożone przez Usługobiorcę w

zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w świadczeniu Usług i funkcjonowaniu Sklepu

internetowego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni.

7. Usługi nieodpłatne są dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

§4 Zawarcie umowy sprzedaży

1. Sprzedawca umożliwia zawarcie Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Formularza

Zamówienia na stronie internetowej https://n-parts.pl.

2. Zamówienia za pośrednictwem Formularza Zamówienia  można składać 24 godziny na dobę

przez cały rok.

3. W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Klienta następujących

czynności:

3.1 dodać wybrany Produkt do Koszyka poprzez kliknięcie przycisku: „Dodaj do koszyka”

3.2 w Koszyku Klient może:

3.2.1 zwiększyć lub zmniejszyć ilość danego Produktu

3.2.2 całkowicie usunąć wybrane Produkty z Koszyka, poprzez kliknięcie ikony „kosz”

znajdującej się z prawej strony tabeli Koszyka

3.2.3 zawartość Koszyka jest aktualizowana automatycznie

3.3 po zaakceptowaniu zawartości Koszyka i kosztów dostawy należy kliknąć przycisk

„Przejdź do realizacji zamówienia”

3.4 następnie należy wypełnić Formularz zamówienia poprzez:

3.4.1 uzupełnienie danych osobowych

3.4.2 uzupełnienie adresów osobistego (do faktury) i adresu dostawy

3.4.3 dokonanie wyboru metody dostawy spośród udostępnionych przez Sklep

internetowy

3.4.4 dane nieobowiązkowe oznaczone są, jako „opcjonalne”

3.4.5 dokonanie wyboru płatności spośród udostępnionych przez Sklep

internetowy

3.5 następnie należy:

3.5.1 zapoznać się i zaakceptować Regulamin sklepu

3.5.2 potwierdzić zapoznanie się z Polityką prywatności i wyrazić zgodę na

przetwarzanie danych na potrzeby realizacji Zamówienia

3.6 potwierdzić wolę zawarcia umowy poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”

3.7 Wybór przelewu tradycyjnego, jako formy płatności za złożone Zamówienie, wiąże się z

obowiązkiem zapłaty.

3.8 Wybór płatności za pobraniem, jako formy płatności za złożone Zamówienie, wiąże się z

obowiązkiem zapłaty.

3.9 Przy wyborze imoje należy wybrać formę płatności spośród dostępnych, zapoznać się i

zaakceptować regulamin imoje następnie potwierdzić Zamówienie poprzez kliknięcie

przycisku „Potwierdzam zamówienie” lub równoważnego. Złożenie Zamówienia wiąże

się z obowiązkiem zapłaty.

4. Zamówienie wysłane przez Klienta jest oświadczeniem woli Klienta zawarcia ze Sprzedawcą

umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu.

5. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie Zamówienia,

która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy, co do zawarcia z Klientem Umowy Sprzedaży.

Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości od

Sprzedawcy.

6. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

7. Klient może złożyć Zamówienie bez zakładania Konta klienta.

§5 Termin realizacji zamówienia

1. Realizacja zamówienia następuje w ciągu 24 godzin, chyba, ze w opisie danego Produktu, w

trakcie składania Zamówienia podano inny termin. Każdorazowo termin realizacji

Zamówienia należy liczyć od dnia następnego po dniu zapłaty, tj. dnia uznania wpłaty na

rachunku Sprzedawcy.

2. Jeżeli dla Produktów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego

Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

§6 Dostawa

1. Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem:

1.1 firm kurierskich DPD Polska, GLS Polska, FedEx oraz InPost

1.2 umieszczenia Produktu w Paczkomacie

1.3 Poczty Polskiej

2. Informacje o kosztach związanych z dostawą zakupionych Produktów są udostępniane

w „Koszyku” przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.

3. Dostawa Produktów do Klienta jest odpłatna, chyba że zawarta umowa sprzedaży stanowi

inaczej.

4. Klient ponosi koszty powstałe na skutek braku możliwości doręczenia przesyłki z uwagi na

podanie nieprawdziwych lub nieprawidłowych danych osobowo-adresowych lub

nieuzasadnionej bezpodstawnej odmowy odbioru przesyłki.

5. Koszty dostawy naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami firm DPD Polska, GLS Polska

FedEx, Poczta Polska oraz InPost i zależą od wagi, rozmiarów przesyłki, wyboru sposobu

dostawy oraz od wybranej formy płatności. Klient w trakcie wypełniania formularza

zamówienia jest informowany o kosztach i dokonuje wyboru sposobu i akceptuje koszt

dostawy podczas składania Zamówienia.

6. Dostawa Produktów nie jest ograniczona do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz jest

realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

§7 Przesyłki

1. W przypadku wyboru firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, jako dostawcy zamówionych

Produktów:

1.1 Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę z zamówionymi Produktami w czasie i

sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju oraz sprawdzić czy Produkty nie są

wadliwe.

1.2 W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zidentyfikowanego podczas doręczenia

przesyłki zawierającej zamówione Produkty, Klient ma prawo żądać od kuriera spisania

właściwego protokołu.

1.3 Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku braku spisania właściwego protokołu

przy udziale kuriera, rozpoznanie reklamacji może być utrudnione w związku, z czym

zaleca się zgromadzenie dowodów potwierdzających stan przesyłki w chwili jej

doręczenia. W takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze

Sprzedawcą.

1.4 Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej w DPD Polska, GLS Polska,

FedEx, InPost oraz Poczta Polska są udostępnione w regulaminach dostępnych na

stronach internetowych przewoźników.

2. W przypadku wyboru Paczkomatu, jako formy dostawy zamówionych Produktów:

2.1 W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zidentyfikowanego podczas odbioru

zamówionych Produktów ze skrytki w Paczkomacie, Klient powinien zainicjować

procedurę reklamacyjną poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami

wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie

skontaktować się ze Sprzedawcą.

2.2 Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej Paczkomaty InPost są

udostępnione w Regulaminie świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Sp. z

o.o. na stronie internetowej InPost.

3. Zapis ust. 1 i 2 §7 Przesyłki dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na

prawach konsumenta.

4. W przypadku Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta

brak zgłoszenia związanych z dostawą uszkodzeń, braków ilościowych lub niekompletności

towaru w terminie 7 dni od dnia dostarczenia Produktu na adres wskazany w Zamówieniu,

uznaje się za równoważny z oświadczeniem Klienta niebędącego Konsumentem lub

Przedsiębiorcą na prawach konsumenta o odebraniu Produktu bez żadnych zastrzeżeń i

powoduje utratę roszczeń w powyższym zakresie.

§8 Płatności

1. Sprzedawca udostępnia następujące płatności:

1.1 przelew tradycyjny na konto bankowe Sprzedawcy w terminie 7 dni od dnia przesłania

potwierdzenia zawarcia umowy przez Sprzedawcę (przedpłata)

1.2 płatność za pobraniem, tj. płatność przy odbiorze bezpośrednio do rąk kuriera

doręczającego przesyłkę

1.3 przez imoje w formie przedpłaty przelewem elektronicznym. Przedpłata następuje przez

zewnętrzny system płatności imoje (obsługiwany przez ING Bank Śląski z siedzibą w

Katowicach, przy ul. Sokolskiej 34 (40-086), wpisany do rejestru przedsiębiorców

Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód

Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS

0000005459, numerem NIP 6340135475, o kapitale zakładowym wynoszącym 130 100

000,00 zł, w całości opłaconym.

2. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1 §8

niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z

wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu

Cywilnego.

3. W przypadku płatności za pośrednictwem imoje Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem

realizacji Zamówienia.

4. Sprzedawca wystawi Klientowi paragon lub fakturę VAT. Klient wyraża zgodę na

otrzymywanie od Sprzedawcy faktur elektronicznych i przesyłanie ich na podany przez

Klienta adres poczty elektronicznej.

§9 Gwarancja

1. W przypadku braku zgodności Produktu z Umową Klientowi z mocy prawa przysługują

środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Sprzedawcy. Gwarancja nie ma wpływu na te

środki ochrony prawnej.

2. Niektóre Produkty posiadają Gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski.

Informacja o objęciu Produktu Gwarancją umieszczona jest na karcie danego Produktu

3. Zakres odpowiedzialności Gwaranta jest określny w Dokumencie gwarancyjnym.

4. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w

Dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.

§10 Reklamacje

1. Umową sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2. Sprzedawca ponosi przewidzianą przez prawo odpowiedzialność za zgodność Produktu z

Umową.

3. W przypadku niezgodności Produktu z zawartą umową, Konsument ma prawo do złożenia

reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

4. Reklamację można złożyć na adres Sprzedawcy:

4.1 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@n-parts.pl

4.2 w sposób tradycyjny wysyłając pisemną reklamację na adres Sprzedawcy: Izabela

Abrantowicz, ul. Tysiąclecia 35F, 43-241 Łąka

5. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, dane kontaktowe, opis wady, datę

zauważenia wady, dowód zakupu, sposób udzielenia odpowiedzi, a także konkretne żądanie

Klienta związane ze składaną reklamacją. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy Produktu

wraz z pismem reklamacyjnym należy odesłać Produkt, podlegający reklamacji. Jeżeli podane

dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedawca

zwróci się do Klienta składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

6. Sprzedawca rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje

Klienta o podjętej decyzji w sposób wskazany przez Klienta w piśmie reklamacyjnym.

7. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową istniejący w

chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin

przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych

lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.

8. W przypadku Umowy sprzedaży z Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta,

domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem

dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia o ile nie zostanie

udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub

charakterem braku zgodności Produktu z umową.

9. Konsument, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, może:

9.1 żądać naprawy lub wymiany

9.2 złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

9.2.1 Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową zgodnie z

art. 43d ust.2 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;

9.2.2 Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową zgodnie z art. 43d

ust.4-6 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;

9.2.3 brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca

próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową;

9.2.4 brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie

ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z naprawy lub

wymiany;

9.2.5 z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi

on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych

niedogodności dla Konsumenta.

10. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności z umową jest nieistotny.

Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową jest istotny.

11. Konsument udostępnia Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca

odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek

odsyłanych za pobraniem.

12. Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia

ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia

Konsumenta o obniżeniu ceny.

13. W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego

koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14

dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania. Sklep nie przyjmuje żadnych

przesyłek odsyłanych za pobraniem.

14. Zapisy ust. 1-13 niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy na prawach

konsumenta.

15. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi na

podstawie art. 558 §1 KC.

§11 Odstąpienie od umowy

1. Zgodnie z art 27. ust. 1 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument lub

Przedsiębiorca na prawach konsumenta, zawierając „umowę na odległość” - ma prawo

odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty

objęcia w posiadanie Produktu.

2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi,

Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub wskazanej przez nich osobie innej niż przewoźnik.

3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno,

partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii

lub części.

4. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy, składając

Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od

Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta

oświadczenia przed upływem tego terminu.

5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną

poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia

na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 1

ust 2. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr

1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach

konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.

6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach

konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub

Przedsiębiorcy na prawach konsumenta na podany przez nich adres e-mail potwierdzenie

otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

7. Skutki odstąpienia od Umowy:

7.1 W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za

niezawartą.

7.2 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub

Przedsiębiorcy na prawach konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni

od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach

konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym

koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z

wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób

dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

7.3 Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie

zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej

transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie

zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi

kosztami.

7.4 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z

powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego,

które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7.5 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien odesłać Produkt na

adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni

od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie

zachowany, jeśli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odeśle Produkt

przed upływem terminu 14 dni.

7.6 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty

zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter

Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

7.7 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odpowiada tylko za zmniejszenie

wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne

do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

7.8 W przypadku, gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w

zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się

znajdować w opisie Produktu w Sklepie.

8. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz

Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do Umowy:

8.1 w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany

według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych

potrzeb,

8.2 w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym

opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę

zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po

dostarczeniu,

8.3 o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli

przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który

został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia

przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,

8.4 w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym

Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do

odstąpienia od Umowy,

8.5 w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na

swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

9. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.

10. Odstąpienie od umowy – dane do wysyłki:

10.1 adres e-mail: sklep@n-parts.pl

10.2 adres Sprzedawcy: Izabela Abrantowicz, ul. Tysiąclecia 35F, 43-241 Łąka

§12 Wymagania techniczne

1. Do korzystania ze Sklepu internetowego niezbędne jest posiadanie przez Klienta:

1.1 komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu

1.2 dostęp do aktywnej poczty elektronicznej, odpowiednio skonfigurowanej do odbioru

wiadomości pocztowych od Sprzedawcy

1.3 przeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej wersji (Mozilla Firefox, Opera, Google

Chrome, Safari lub Microsoft Edge)

1.4 włączona w przeglądarce internetowej możliwość zapisu plików Cookies oraz obsługa

JavaScript

1.5 oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie.PDF

2. Odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona, jeśli Klient nie dostosował się do

przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do korzystania ze Sklepu

internetowego oraz Produktów.

§13 Polityka prywatności

1. Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest

Sprzedawca.

2. Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa

osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce prywatności.

§14 Treści umieszczane przez Usługobiorców

1. Postanowienia niniejszego paragrafu spełniają obowiązki wynikające z Aktu o usługach

cyfrowych (DSA).

2. Zgodnie z art. 11 i 12 DSA Usługodawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy

sklep@n-parts.pl do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją

Europejską, Europejską Rada Usług Cyfrowych i Użytkownikami. Komunikacja może być

prowadzona w języku polskim.

3. W ramach prowadzonego Serwisu Usługodawca umożliwia Usługobiorcom zamieszczanie

treści będących opiniami/ recenzjami dotyczącymi jakości oferowanych Produktów lub Usług.

Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za swoje działania, w tym za treści jakie

umieszcza w Serwisie. Usługodawca nie jest dostawcą treści.

4. Treści, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu są powszechnie dostępne dla

wszystkich Użytkowników odwiedzających Serwis, tj. publicznie rozpowszechniane.

5. Zabronione jest umieszczanie Treści nielegalnych, niezgodnych z niniejszym Regulaminem,

w szczególności:

5.1 treści o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym

5.2 treści naruszających dobra osobiste osób trzecich

5.3 treści naruszających prawa autorskie i prawa pokrewne

5.4 treści wulgarnych lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe

5.5 treści stanowiących groźbę skierowaną do osób trzecich

5.6 treści naruszających dobre obyczaje, przepisy prawa, normy społeczne lub obyczajowe

5.7 adresów stron internetowych lub odnośników do innych serwisów internetowych,

5.8 treści zawierających dane osobowe lub kontaktowe osób trzecich

5.9 treści nawołujących do przemocy i/lub innych niebezpiecznych zachowań

5.10 treści nieprawdziwych, zniesławiających lub stanowiących czyn nieuczciwej

konkurencji

5.11 treści obscenicznych i pornograficznych lub nawołujących do szerzenia nienawiści,

rasizmu, ksenofobii oraz konfliktów między narodami.

6. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za zamieszczane przez Usługobiorców treści pod

warunkiem otrzymania wcześniej zgłoszenia treści nielegalnych, niezgodnych z niniejszym

Regulaminem i braku podjęcia działań, o których mowa w ust. 7 niniejszego paragrafu.

7. Usługodawca od chwili uzyskania faktycznej wiedzy lub wiadomości o nielegalnych

działaniach lub nielegalnych treściach, niezwłocznie podejmuje działania w celu usunięcia

tych treści lub uniemożliwia dostęp do nich. Usuwanie lub uniemożliwianie dostępu

przeprowadzane jest z poszanowaniem praw podstawowych Usługobiorców, w tym prawa do

wolności wypowiedzi i informacji. Działania podjęte przez Usługodawcę będą polegać na:

usunięciu, ograniczeniu widoczności nielegalnych lub niezgodnych z Regulaminem treści,

uniemożliwieniu dostępu do nich lub pozostawieniu ich w Serwisie.

8. Każdy Użytkownik Serwisu ma możliwość zgłoszenia treści nielegalnych, niezgodnych z

niniejszym Regulaminem za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres

Usługodawcy sklep@n-parts.pl. Zgłoszenie w miarę możliwości powinno zawierać dane

umożliwiające Usługodawcy dokonanie weryfikacji zgłoszenia, wyjaśnienie powodów, dla

których uznaje daną treść za bezprawną lub niezgodną z niniejszym Regulaminem, dane

kontaktowe. O rezultacie podjętej decyzji w sprawie zgłoszenia, jej treści i uzasadnieniu

Usługodawca powiadamia Użytkownika w terminie 14 dni od przyjęcia zgłoszenia. W

przypadku braku podania danych kontaktowych Użytkownika dokonującego zgłoszenia,

Usługodawca nie będzie mógł skontaktować się z Użytkownikiem w celu powiadomienia go o

otrzymaniu zgłoszenia oraz o rezultacie rozpatrzenia zgłoszenia.

9. Od decyzji, o której mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu przysługuje Usługobiorcom i

Użytkownikom odwołanie. Odwołanie wraz z uzasadnieniem może zostać złożone za

pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@n-parts.pl w terminie 14 dni od odebrania decyzji

Usługodawcy. Decyzję z uzasadnieniem w sprawie odwołania Usługodawca przekazuje

zainteresowanym stronom w terminie 14 dni od doręczenia odwołania.

10. W przypadku, gdy Usługodawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do

podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa

zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim

podejrzeniu właściwe organy ścigania lub organy sądowe i przekazuje wszystkie dostępne

informacje na ten temat.

§15 Odzyskiwanie produktu ze względów bezpieczeństwa

1. Postanowienia niniejszego paragrafu określają zasady stosowania środków ochrony prawnej w

przypadku odzyskania Produktu, który został rozpoczęty przez Podmiot gospodarczy lub

nakazany przez właściwy organ krajowy.

2. Podmiot gospodarczy odpowiedzialny za odzyskanie Produktu zapewnia Konsumentowi

przynajmniej jeden ze środków ochrony prawnej, które obejmują:

2.1 naprawę odzyskanego Produktu

2.2 zastąpienie odzyskanego Produktu bezpiecznym Produktem tego samego typu oraz o co

najmniej takiej samej wartości i jakości

2.3 zwrot wartości odzyskanego Produktu, który nie będzie mniejszy niż cena zapłacona przez

Konsumenta

3. W przypadku, gdy inne środki ochrony prawnej są niemożliwe do wykonania lub ich

zastosowanie wiąże się z nadmiernymi kosztami w porównaniu do proponowanego

rozwiązania, Podmiot gospodarczy może zaoferować tylko jeden środek ochrony prawnej.

Koszty, które byłyby nieproporcjonalne w stosunku do okoliczności, mogą stanowić podstawę

do ograniczenia oferty do jednego środka.

4. Konsument ma zawsze prawo do zwrotu pieniędzy za Produkt w przypadku, gdy Podmiot

gospodarczy nie dokona naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie i bez znaczących

niedogodności dla konsumenta.

5. Konsument jest uprawniony do samodzielnej naprawy Produktu niebezpiecznego tylko w

przypadkach, gdy naprawa:

5.1 może być przeprowadzona łatwo i bezpiecznie przez Konsumenta

5.2 jest przewidziana w zawiadomieniu o odzyskaniu Produktu

6. W przypadku naprawy, o której mowa w ustępie poprzedzającym, Podmiot gospodarczy

dostarcza Konsumentowi niezbędne instrukcje, bezpłatne części zamienne lub aktualizacje

oprogramowania.

7. Naprawa przez Konsumenta nie pozbawia go praw przewidzianych w dyrektywach (UE)

2019/770 i (UE) 2019/771, w tym prawa do żądania zwrotu pieniędzy lub wymiany Produktu.

8. Środek ochrony prawnej nie może pociągać za sobą znaczących niedogodności dla

Konsumenta. Konsument nie ponosi kosztów wysyłki lub innych kosztów zwrotu Produktu.

W przypadku Produktów, które ze względu na swój charakter nie są przenośne, Podmiot

gospodarczy organizuje odbiór.

9. Utylizację Produktu przez Konsumenta uwzględnia się w działaniach, które Konsumenci mają

podjąć w związku z zawiadomieniem o odzyskaniu Produktu, tylko wówczas, gdy taka

utylizacja może być przeprowadzona przez Konsumenta w sposób łatwy i bezpieczny, oraz

nie ma wpływu na prawo Konsumenta do otrzymania zwrotu pieniędzy za odzyskany Produkt

lub jego wymiany ze względów bezpieczeństwa.

§16 Pozasądowe i sądowe sposoby rozpatrywania sporów

1. Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów:

1.1 Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów,

po przez złożenie wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez

sąd polubowny. Wniosek należy złożyć po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w

przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. Wykaz Stałych Polubownych

Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji

Handlowej https://www.uokik.gov.pl i https://www.rf.gov.pl. Konsument może skorzystać

także z bezpłatnej pomocy Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub

organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.

Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

1.2 Sprzedawca nie wyraża zgody na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z

zawartymi umowami o dostarczenie Produktu na drodze postępowania mediacyjnego.

2. Sądowe sposoby rozpatrywania sporów:

2.1 Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Konsumentem zostaje

poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązującego

prawa polskiego.

2.2 Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym

Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

3. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21

maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz

zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w

sprawie ODR w sporach konsumenckich) Sprzedawca, jako przedsiębiorca mający siedzibę w

Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze

elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe

rozstrzyganie sporów: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Adres poczty elektronicznej

Sprzedawcy: sklep@n-parts.pl.

§17 Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu zawierane są zgodnie z prawem polskim.

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maja zastosowanie przepisy:

2.1 Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz.U.1964.16.93 ze zm.)

2.2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.

(Dz.U.2002.144.1204 ze zm.)

2.3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.2014 poz.827)

2.4 Rozporządzenie (UE) nr 2023/988 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 10 maja 2023

r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR).

3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy firm i ich logo użyte w Serwisie internetowym

https://n-parts.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych.

Mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia

prezentowane na stronie internetowej Serwisu internetowego https://n-parts.pl użyte są w

celach informacyjnych.

4. Klienci są zobowiązani do korzystania ze strony Serwisu w sposób zgodny z obowiązującym

prawem, normami społecznymi i obyczajowym oraz postanowieniami Regulaminu. W ramach

korzystania z Serwisu zabronione jest dostarczanie jakichkolwiek informacji o charakterze

bezprawnym, obraźliwym, czy też naruszającym dobra osobiste.

5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn,

np. zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie , w jakim te

zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii.

Nowy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Serwisu

internetowego https://n-parts.pl na podstronie Regulamin. Do umów zawartych przed zmianą

Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy. Klienci

posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na

wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie

krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie

akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w

ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o

braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.

6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 13 grudnia 2024 r.