Regulamin sklepu
Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania serwisu internetowego n-parts.pl
§1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania serwisu internetowego https://n-
parts.pl
w szczególności:
1.1. definiuje określenia używane w serwisie internetowym https://n-parts.pl
1.2. określa zasady zawierania umów sprzedaży, składania zamówień i ich realizacji
1.3. określa zasady dokonywania płatności i realizacji dostawy
1.4. określa zasady postępowania przy odbiorze przesyłki
1.5. określa zasady składania reklamacji i oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w tym
określa wyjątki
1.6. określa wymagania techniczne
1.7. informuje o Polityce prywatności
1.8. informuje o majątkowych prawach autorskich
1.9. wskazuje pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów.
2. Serwis internetowy działający w domenie https://n-parts.pl prowadzony jest przez:
Izabela Abrantowicz ul. Tysiąclecia 35F, 43-241 Łąka
NIP 6381840118 REGON 385114248
e-mail: sklep@n-parts.pl telefon kontaktowy: 733 670 500
Przedsiębiorca wpisany jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Technologii.
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek
VAT). Cena podana przy danym Produkcie jest wiążąca dla Klienta w chwili składania
Zamówienia.
Ceny nie zawierają kosztów dostawy.
4. Sprzedawca jest czynnym Płatnikiem VAT.
5. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy
i ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do
zawarcia umowy w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów dostępnych w Sklepie
Internetowym, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania
promocji i dawania rabatów, a także ograniczonego w czasie oferowania Produktów
nieodpłatnych. Powyższe zapisy nie mają wpływu na Zamówienia, które zostały złożone
przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.
7. Czas trwania promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie łączą się. Szczegółowe
informacje zawarte są k7.ażdorazowo w warunkach lub regulaminie danej promocji.
8. Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i
akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia. Klient poprzez akceptację
wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
9. Serwis udostępnia możliwość rejestracji Konta klienta.
10. Niniejszy Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie. Klient może utrwalić treść Regulaminu
w dogodny dla siebie sposób, np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk.
11. Regulamin może odsyłać do odrębnych regulaminów oraz ogólnych warunków świadczenia
usług poprzez właściciela Serwisu, które w takim wypadku stają się integralną częścią
niniejszego Regulaminu.
12. Zastrzega się, że Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumentów, nie dotyczą
te postanowienia Regulaminu, które stanowiłyby niedozwolone postanowienia umowne w
rozumieniu Kodeksu Cywilnego (art.385(1) do 385(3)), czy naruszałyby bezwzględnie
obowiązujące przepisy prawne dotyczące zawierania umów z udziałem Konsumenta oraz
Przedsiębiorcy na prawach konsumentów, które zostałyby zawarte w rejestrze postanowień
wzorców umownych uznanych za niedozwolone, prowadzonych przez Prezesa Urzędu
Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
13. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
14. Opinie o produktach:
1.3 14.1 Sprzedawca umożliwia Klientom pozostawianie opinii dotyczących jakości obsługi
oraz jakości oferowanych Produktów bezpośrednio na stronie Sklepu internetowego.
1.4 14.2 Wystawiane recenzje podlegają weryfikacji i akceptacji obsługi Sklepu
internetowego.
W przypadku powzięcia przez Sprzedawcę wątpliwości czy autorem opinii jest jego
Klient lub czy opinia dotyczy Produktu z oferty Sprzedawcy, Sprzedawca skontaktuje się
z autorem w celu wyjaśnienia sytuacji.
14.1. Sprzedawca nie modyfikuje treści wystawionej recenzji. Sprzedawca nie jest
zobowiązany do publikowania opinii na stronach Sklepu.
14.2. Do wystawienia opinii uprawnieni są Klienci, którzy zawarli ze Sprzedawcą Umowę
sprzedaży o opiniowany Produkt lub Usługę.
14.3. Opinia może być wyrażona: słownie, graficznie (o ile taka forma jest udostępniona
przez Sprzedawcę) i/lub poprzez umieszczenie zdjęć Produktu (o ile taka forma jest
udostępniona przez Sprzedawcę).
14.4. Klient publikując opinię udziela nieodpłatnie Sprzedawcy licencji niewyłącznej,
nieograniczonej czasowo i terytorialnie na wykorzystanie zamieszczonych przez Klienta
w Serwisie treści na następującym polu eksploatacji: rozpowszechnianie opinii przez
publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp w miejscu i w czasie
przez siebie wybranym.
14.5. W ramach licencji, o której mowa w punkcie 14.6 niniejszego ustępu, autor wyraża
zgodę na wykorzystywanie opinii w dowolnych częściach, wykorzystywania utworu lub
dowolnej jego części w celu promocji i reklamy Serwisu Sprzedawcy w sieci Internet.
14.6. Klient wystawiając opinię oświadcza, iż nie narusza ona praw autorskich osób
trzecich. W przypadku nieprawdziwości oświadczenia Klient ponosi odpowiedzialność
wobec osób trzecich za naruszenie ich praw.
14.7. W przypadku umieszczenia w opinii Treści nielegalnych, naruszających niniejszy
Regulamin, zastosowanie będą miały postanowienia §14 niniejszego Regulaminu.
15. Sprzedawca nie stosuje mechanizmu plasowania Produktów na liście wyników wyszukiwania.
§2 Definicje
Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy
Formularz zamówienia – usługa elektroniczna, interaktywna, dostępna w Sklepie Internetowym
Sprzedawcy, umożliwiająca złożenie zamówienia
Kodeks cywilny – Ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz.U.1964.16.93 ze zm.)
Produkt – wszystkie produkty dostępne w Sklepie internetowym będące przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem
Regulamin – niniejszy Regulamin sklepu
Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem https://n-parts.pl za pośrednictwem,
którego Klient może dokonać zamówienia Produktów lub Usług
Sprzedawca, Usługodawca - Izabela Abrantowicz, ul. Tysiąclecia 35F, 43-241 Łąka,
NIP 6381840118, REGON 385114248
Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za
pośrednictwem sklepu internetowego
Gwarancja – dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości Produktu złożone przez Gwaranta
Gwarant – podmiot udzielający Gwarancji w ramach złożonego oświadczenia gwarancyjnego
Dokument gwarancyjny – karta gwarancyjna lub książeczka gwarancyjna
Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz
Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, składane za pomocą Formularza zamówienia, zmierzające
bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu z Sprzedawcą
Polityka Prywatności – dokument, w którym opisane są cele i zasady przetwarzania danych, w tym
prawa osób, których dane dotyczą
Klient, Usługobiorca – Konsument, Przedsiębiorca na prawach konsumenta, Przedsiębiorca
Konsument – zgodnie z definicją zawartą w art. 22(1) Kodeksu Cywilnego
Przedsiębiorca – zgodnie z definicją zawartą w art.43(1) Kodeksu Cywilnego
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność
gospodarczą, posiadająca wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla
niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej,
weryfikowanego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej. Przy czym dotyczy to tylko umów zawieranych na odległość oraz poza lokalem
przedsiębiorstwa
Koszyk - lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie Produktów na podstawie wyboru
Klienta
Konto klienta – usługa elektroniczna, oznacza indywidulany dla każdego Klienta panel, uruchomiony
na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta rejestracji
Formularz rejestracji – formularz dostępny na stronie Serwisie internetowym Sprzedawcy,
umożliwiający utworzenie Konta klienta
Formularz kontaktowy – usługa elektroniczna, formularz w którym Użytkownicy serwisu
internetowego n-parts.pl zamieszczają informacje i dane w celu realizacji przesłanego zgłoszenia
Newsletter – usługa elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na
podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy,
dotyczących Serwisu
Nielegalne treści – oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w
tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem
jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od
konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa
Moderacja treści – oznacza działania, bez względu na to czy są one zautomatyzowane, podejmowane
przez dostawców usług pośrednich, których celem jest, w szczególności, wykrywanie,
identyfikowanie i zwalczanie nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania
z ich usług, przekazywanych przez odbiorców usługi, w tym wdrażane środki, które wpływają na
dostępność, widoczność i osiągalność takich nielegalnych treści lub informacji, takie jak
depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie dostępu do nich lub
ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez odbiorców
usługi, takie jak zamknięcie lub zawieszenie konta odbiorcy
Użytkownik – „odbiorca usługi” oznacza osobę fizyczną lub prawną, która korzysta z usługi
pośredniej, w szczególności w celu poszukiwania informacji lub udostępnienia jej
Usługa pośrednia – oznacza jedną z następujących usług społeczeństwa informacyjnego: (I) usługę
„zwykłego przekazu” polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych
przez odbiorcę usługi lub na zapewnianiu dostępu do sieci telekomunikacyjnej; (II) usługę „cachingu”
polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez odbiorcę usługi,
obejmującą automatyczne, pośrednie i krótkotrwałe przechowywanie tej informacji, dokonywane
wyłącznie w celu usprawnienia późniejszej transmisji informacji na żądanie innych odbiorców; (III)
usługę „hostingu” polegającą na przechowywaniu informacji przekazanych przez odbiorcę usługi oraz
na jego żądanie
Produkt bezpieczny – oznacza każdy produkt, który w zwykłych lub dających się racjonalnie
przewidzieć warunkach używania, w tym w rzeczywistym czasie używania, nie stwarza
jakiegokolwiek ryzyka lub jedynie minimalne ryzyko zgodne z jego używaniem, uważane za
dopuszczalne i odpowiadające wysokiemu poziomowi ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
Konsumentów
Produkt niebezpieczny – oznacza każdy produkt, który nie jest „Produktem bezpiecznym”
Ryzyko – oznacza połączenie prawdopodobieństwa wystąpienia niebezpieczeństwa powodującego
szkodę oraz stopnia powagi tej szkody
Odzyskanie – oznacza każdy środek mający na celu doprowadzenie do zwrotu produktu, który został
już udostępniony Konsumentowi
Podmiot gospodarczy – oznacza producenta, upoważnionego przedstawiciela, importera,
dystrybutora, dostawcę usług realizacji zamówień lub każdą inną osobę fizyczną lub prawną
podlegającą obowiązkom związanym z wytwarzaniem produktów lub udostępnieniem ich na rynku
zgodnie z rozporządzeniem GPSR
§3 Usługi elektroniczne
1. W serwisie internetowym dostępne są następujące usługi elektroniczne:
1.1 Formularz zamówienia
1.2 Formularz kontaktowy
1.3 Newsletter
1.4 Konto klienta
2. Usługa Formularza zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą
złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania
składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
3. Usługa Formularza kontaktowego polega na udostępnieniu Usługobiorcom możliwości
wysyłania za pomocą formularza umieszczonego w serwisie internetowym wiadomości do
Sprzedawcy.
4. Usługa Newslettera jest świadczona przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość w
każdej chwili, bez podania przyczyny rezygnacji z Newslettera poprzez kliknięcie w
odpowiedni link w dostępny w wiadomości przesyłanej w ramach Newslettera lub wysyłając
wiadomość e-mail na adres sklep@n-parts.pl. Usługa polega na przesyłaniu przez
Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej
informacje o nowych Produktach w ofercie Sprzedawcy, aktualnej ofercie handlowej,
promocjach, rabatach, szkoleniach oraz innych informacjach dotyczących funkcjonowania
sklepu internetowego. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania realizacji usługi
Newsletter bez podania przyczyny, po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie Usługobiorcy.
5. Konto klienta jest usługą dostępną po dokonaniu rejestracji na zasadach opisanych w
niniejszym Regulaminie.
5.1 Aby założyć Konto klienta, należy wypełnić formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie
następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail, hasło.
5.2 Logowanie na Konto klienta odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła
ustanowionych w formularzu rejestracji.
5.3 Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z
tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto klienta poprzez wysłanie stosownego
żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub
pisemnie na adres Sprzedawcy.
5.4 W przypadku naruszenia przez Usługobiorcę Regulaminu, przepisów prawa lub dobrych
obyczajów, Usługodawca może rozwiązać umowę z Usługobiorcą bądź zawiesić jej
wykonywanie w ramach określonego Konta klienta.
6. Usługodawca zobowiązany jest rozpatrzyć wszelkie reklamacje złożone przez Usługobiorcę w
zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w świadczeniu Usług i funkcjonowaniu Sklepu
internetowego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni.
7. Usługi nieodpłatne są dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
§4 Zawarcie umowy sprzedaży
1. Sprzedawca umożliwia zawarcie Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Formularza
Zamówienia na stronie internetowej https://n-parts.pl.
2. Zamówienia za pośrednictwem Formularza Zamówienia można składać 24 godziny na dobę
przez cały rok.
3. W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Klienta następujących
czynności:
3.1 dodać wybrany Produkt do Koszyka poprzez kliknięcie przycisku: „Dodaj do koszyka”
3.2 w Koszyku Klient może:
3.2.1 zwiększyć lub zmniejszyć ilość danego Produktu
3.2.2 całkowicie usunąć wybrane Produkty z Koszyka, poprzez kliknięcie ikony „kosz”
znajdującej się z prawej strony tabeli Koszyka
3.2.3 zawartość Koszyka jest aktualizowana automatycznie
3.3 po zaakceptowaniu zawartości Koszyka i kosztów dostawy należy kliknąć przycisk
„Przejdź do realizacji zamówienia”
3.4 następnie należy wypełnić Formularz zamówienia poprzez:
3.4.1 uzupełnienie danych osobowych
3.4.2 uzupełnienie adresów osobistego (do faktury) i adresu dostawy
3.4.3 dokonanie wyboru metody dostawy spośród udostępnionych przez Sklep
internetowy
3.4.4 dane nieobowiązkowe oznaczone są, jako „opcjonalne”
3.4.5 dokonanie wyboru płatności spośród udostępnionych przez Sklep
internetowy
3.5 następnie należy:
3.5.1 zapoznać się i zaakceptować Regulamin sklepu
3.5.2 potwierdzić zapoznanie się z Polityką prywatności i wyrazić zgodę na
przetwarzanie danych na potrzeby realizacji Zamówienia
3.6 potwierdzić wolę zawarcia umowy poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”
3.7 Wybór przelewu tradycyjnego, jako formy płatności za złożone Zamówienie, wiąże się z
obowiązkiem zapłaty.
3.8 Wybór płatności za pobraniem, jako formy płatności za złożone Zamówienie, wiąże się z
obowiązkiem zapłaty.
3.9 Przy wyborze imoje należy wybrać formę płatności spośród dostępnych, zapoznać się i
zaakceptować regulamin imoje następnie potwierdzić Zamówienie poprzez kliknięcie
przycisku „Potwierdzam zamówienie” lub równoważnego. Złożenie Zamówienia wiąże
się z obowiązkiem zapłaty.
4. Zamówienie wysłane przez Klienta jest oświadczeniem woli Klienta zawarcia ze Sprzedawcą
umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu.
5. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie Zamówienia,
która stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy, co do zawarcia z Klientem Umowy Sprzedaży.
Umowę Sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości od
Sprzedawcy.
6. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
7. Klient może złożyć Zamówienie bez zakładania Konta klienta.
§5 Termin realizacji zamówienia
1. Realizacja zamówienia następuje w ciągu 24 godzin, chyba, ze w opisie danego Produktu, w
trakcie składania Zamówienia podano inny termin. Każdorazowo termin realizacji
Zamówienia należy liczyć od dnia następnego po dniu zapłaty, tj. dnia uznania wpłaty na
rachunku Sprzedawcy.
2. Jeżeli dla Produktów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego
Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
§6 Dostawa
1. Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem:
1.1 firm kurierskich DPD Polska, GLS Polska, FedEx oraz InPost
1.2 umieszczenia Produktu w Paczkomacie
1.3 Poczty Polskiej
2. Informacje o kosztach związanych z dostawą zakupionych Produktów są udostępniane
w „Koszyku” przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.
3. Dostawa Produktów do Klienta jest odpłatna, chyba że zawarta umowa sprzedaży stanowi
inaczej.
4. Klient ponosi koszty powstałe na skutek braku możliwości doręczenia przesyłki z uwagi na
podanie nieprawdziwych lub nieprawidłowych danych osobowo-adresowych lub
nieuzasadnionej bezpodstawnej odmowy odbioru przesyłki.
5. Koszty dostawy naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami firm DPD Polska, GLS Polska
FedEx, Poczta Polska oraz InPost i zależą od wagi, rozmiarów przesyłki, wyboru sposobu
dostawy oraz od wybranej formy płatności. Klient w trakcie wypełniania formularza
zamówienia jest informowany o kosztach i dokonuje wyboru sposobu i akceptuje koszt
dostawy podczas składania Zamówienia.
6. Dostawa Produktów nie jest ograniczona do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz jest
realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
§7 Przesyłki
1. W przypadku wyboru firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, jako dostawcy zamówionych
Produktów:
1.1 Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę z zamówionymi Produktami w czasie i
sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju oraz sprawdzić czy Produkty nie są
wadliwe.
1.2 W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zidentyfikowanego podczas doręczenia
przesyłki zawierającej zamówione Produkty, Klient ma prawo żądać od kuriera spisania
właściwego protokołu.
1.3 Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku braku spisania właściwego protokołu
przy udziale kuriera, rozpoznanie reklamacji może być utrudnione w związku, z czym
zaleca się zgromadzenie dowodów potwierdzających stan przesyłki w chwili jej
doręczenia. W takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze
Sprzedawcą.
1.4 Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej w DPD Polska, GLS Polska,
FedEx, InPost oraz Poczta Polska są udostępnione w regulaminach dostępnych na
stronach internetowych przewoźników.
2. W przypadku wyboru Paczkomatu, jako formy dostawy zamówionych Produktów:
2.1 W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zidentyfikowanego podczas odbioru
zamówionych Produktów ze skrytki w Paczkomacie, Klient powinien zainicjować
procedurę reklamacyjną poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami
wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie
skontaktować się ze Sprzedawcą.
2.2 Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej Paczkomaty InPost są
udostępnione w Regulaminie świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Sp. z
o.o. na stronie internetowej InPost.
3. Zapis ust. 1 i 2 §7 Przesyłki dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na
prawach konsumenta.
4. W przypadku Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta
brak zgłoszenia związanych z dostawą uszkodzeń, braków ilościowych lub niekompletności
towaru w terminie 7 dni od dnia dostarczenia Produktu na adres wskazany w Zamówieniu,
uznaje się za równoważny z oświadczeniem Klienta niebędącego Konsumentem lub
Przedsiębiorcą na prawach konsumenta o odebraniu Produktu bez żadnych zastrzeżeń i
powoduje utratę roszczeń w powyższym zakresie.
§8 Płatności
1. Sprzedawca udostępnia następujące płatności:
1.1 przelew tradycyjny na konto bankowe Sprzedawcy w terminie 7 dni od dnia przesłania
potwierdzenia zawarcia umowy przez Sprzedawcę (przedpłata)
1.2 płatność za pobraniem, tj. płatność przy odbiorze bezpośrednio do rąk kuriera
doręczającego przesyłkę
1.3 przez imoje w formie przedpłaty przelewem elektronicznym. Przedpłata następuje przez
zewnętrzny system płatności imoje (obsługiwany przez ING Bank Śląski z siedzibą w
Katowicach, przy ul. Sokolskiej 34 (40-086), wpisany do rejestru przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice – Wschód
Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS
0000005459, numerem NIP 6340135475, o kapitale zakładowym wynoszącym 130 100
000,00 zł, w całości opłaconym.
2. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1 §8
niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z
wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu
Cywilnego.
3. W przypadku płatności za pośrednictwem imoje Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem
realizacji Zamówienia.
4. Sprzedawca wystawi Klientowi paragon lub fakturę VAT. Klient wyraża zgodę na
otrzymywanie od Sprzedawcy faktur elektronicznych i przesyłanie ich na podany przez
Klienta adres poczty elektronicznej.
§9 Gwarancja
1. W przypadku braku zgodności Produktu z Umową Klientowi z mocy prawa przysługują
środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Sprzedawcy. Gwarancja nie ma wpływu na te
środki ochrony prawnej.
2. Niektóre Produkty posiadają Gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski.
Informacja o objęciu Produktu Gwarancją umieszczona jest na karcie danego Produktu
3. Zakres odpowiedzialności Gwaranta jest określny w Dokumencie gwarancyjnym.
4. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w
Dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.
§10 Reklamacje
1. Umową sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. Sprzedawca ponosi przewidzianą przez prawo odpowiedzialność za zgodność Produktu z
Umową.
3. W przypadku niezgodności Produktu z zawartą umową, Konsument ma prawo do złożenia
reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
4. Reklamację można złożyć na adres Sprzedawcy:
4.1 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@n-parts.pl
4.2 w sposób tradycyjny wysyłając pisemną reklamację na adres Sprzedawcy: Izabela
Abrantowicz, ul. Tysiąclecia 35F, 43-241 Łąka
5. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, dane kontaktowe, opis wady, datę
zauważenia wady, dowód zakupu, sposób udzielenia odpowiedzi, a także konkretne żądanie
Klienta związane ze składaną reklamacją. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy Produktu
wraz z pismem reklamacyjnym należy odesłać Produkt, podlegający reklamacji. Jeżeli podane
dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedawca
zwróci się do Klienta składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
6. Sprzedawca rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje
Klienta o podjętej decyzji w sposób wskazany przez Klienta w piśmie reklamacyjnym.
7. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową istniejący w
chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin
przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych
lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
8. W przypadku Umowy sprzedaży z Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta,
domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem
dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia o ile nie zostanie
udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub
charakterem braku zgodności Produktu z umową.
9. Konsument, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, może:
9.1 żądać naprawy lub wymiany
9.2 złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
9.2.1 Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową zgodnie z
art. 43d ust.2 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;
9.2.2 Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową zgodnie z art. 43d
ust.4-6 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;
9.2.3 brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca
próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową;
9.2.4 brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie
ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z naprawy lub
wymiany;
9.2.5 z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi
on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych
niedogodności dla Konsumenta.
10. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności z umową jest nieistotny.
Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową jest istotny.
11. Konsument udostępnia Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca
odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek
odsyłanych za pobraniem.
12. Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia
ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
Konsumenta o obniżeniu ceny.
13. W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego
koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania. Sklep nie przyjmuje żadnych
przesyłek odsyłanych za pobraniem.
14. Zapisy ust. 1-13 niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy na prawach
konsumenta.
15. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi na
podstawie art. 558 §1 KC.
§11 Odstąpienie od umowy
1. Zgodnie z art 27. ust. 1 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument lub
Przedsiębiorca na prawach konsumenta, zawierając „umowę na odległość” - ma prawo
odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty
objęcia w posiadanie Produktu.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi,
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub wskazanej przez nich osobie innej niż przewoźnik.
3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno,
partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii
lub części.
4. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy, składając
Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od
Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta
oświadczenia przed upływem tego terminu.
5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną
poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia
na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 1
ust 2. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr
1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach
konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach
konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta na podany przez nich adres e-mail potwierdzenie
otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
7. Skutki odstąpienia od Umowy:
7.1 W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za
niezawartą.
7.2 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach
konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób
dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
7.3 Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie
zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie
zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi
kosztami.
7.4 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z
powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego,
które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7.5 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien odesłać Produkt na
adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni
od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie
zachowany, jeśli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odeśle Produkt
przed upływem terminu 14 dni.
7.6 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty
zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter
Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
7.7 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odpowiada tylko za zmniejszenie
wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne
do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
7.8 W przypadku, gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w
zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się
znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
8. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do Umowy:
8.1 w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany
według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb,
8.2 w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym
opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu,
8.3 o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli
przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który
został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia
przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
8.4 w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym
Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od Umowy,
8.5 w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
9. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.
10. Odstąpienie od umowy – dane do wysyłki:
10.1 adres e-mail: sklep@n-parts.pl
10.2 adres Sprzedawcy: Izabela Abrantowicz, ul. Tysiąclecia 35F, 43-241 Łąka
§12 Wymagania techniczne
1. Do korzystania ze Sklepu internetowego niezbędne jest posiadanie przez Klienta:
1.1 komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu
1.2 dostęp do aktywnej poczty elektronicznej, odpowiednio skonfigurowanej do odbioru
wiadomości pocztowych od Sprzedawcy
1.3 przeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej wersji (Mozilla Firefox, Opera, Google
Chrome, Safari lub Microsoft Edge)
1.4 włączona w przeglądarce internetowej możliwość zapisu plików Cookies oraz obsługa
JavaScript
1.5 oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie.PDF
2. Odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona, jeśli Klient nie dostosował się do
przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do korzystania ze Sklepu
internetowego oraz Produktów.
§13 Polityka prywatności
1. Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest
Sprzedawca.
2. Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa
osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce prywatności.
§14 Treści umieszczane przez Usługobiorców
1. Postanowienia niniejszego paragrafu spełniają obowiązki wynikające z Aktu o usługach
cyfrowych (DSA).
2. Zgodnie z art. 11 i 12 DSA Usługodawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy
sklep@n-parts.pl do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją
Europejską, Europejską Rada Usług Cyfrowych i Użytkownikami. Komunikacja może być
prowadzona w języku polskim.
3. W ramach prowadzonego Serwisu Usługodawca umożliwia Usługobiorcom zamieszczanie
treści będących opiniami/ recenzjami dotyczącymi jakości oferowanych Produktów lub Usług.
Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za swoje działania, w tym za treści jakie
umieszcza w Serwisie. Usługodawca nie jest dostawcą treści.
4. Treści, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu są powszechnie dostępne dla
wszystkich Użytkowników odwiedzających Serwis, tj. publicznie rozpowszechniane.
5. Zabronione jest umieszczanie Treści nielegalnych, niezgodnych z niniejszym Regulaminem,
w szczególności:
5.1 treści o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym
5.2 treści naruszających dobra osobiste osób trzecich
5.3 treści naruszających prawa autorskie i prawa pokrewne
5.4 treści wulgarnych lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe
5.5 treści stanowiących groźbę skierowaną do osób trzecich
5.6 treści naruszających dobre obyczaje, przepisy prawa, normy społeczne lub obyczajowe
5.7 adresów stron internetowych lub odnośników do innych serwisów internetowych,
5.8 treści zawierających dane osobowe lub kontaktowe osób trzecich
5.9 treści nawołujących do przemocy i/lub innych niebezpiecznych zachowań
5.10 treści nieprawdziwych, zniesławiających lub stanowiących czyn nieuczciwej
konkurencji
5.11 treści obscenicznych i pornograficznych lub nawołujących do szerzenia nienawiści,
rasizmu, ksenofobii oraz konfliktów między narodami.
6. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za zamieszczane przez Usługobiorców treści pod
warunkiem otrzymania wcześniej zgłoszenia treści nielegalnych, niezgodnych z niniejszym
Regulaminem i braku podjęcia działań, o których mowa w ust. 7 niniejszego paragrafu.
7. Usługodawca od chwili uzyskania faktycznej wiedzy lub wiadomości o nielegalnych
działaniach lub nielegalnych treściach, niezwłocznie podejmuje działania w celu usunięcia
tych treści lub uniemożliwia dostęp do nich. Usuwanie lub uniemożliwianie dostępu
przeprowadzane jest z poszanowaniem praw podstawowych Usługobiorców, w tym prawa do
wolności wypowiedzi i informacji. Działania podjęte przez Usługodawcę będą polegać na:
usunięciu, ograniczeniu widoczności nielegalnych lub niezgodnych z Regulaminem treści,
uniemożliwieniu dostępu do nich lub pozostawieniu ich w Serwisie.
8. Każdy Użytkownik Serwisu ma możliwość zgłoszenia treści nielegalnych, niezgodnych z
niniejszym Regulaminem za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres
Usługodawcy sklep@n-parts.pl. Zgłoszenie w miarę możliwości powinno zawierać dane
umożliwiające Usługodawcy dokonanie weryfikacji zgłoszenia, wyjaśnienie powodów, dla
których uznaje daną treść za bezprawną lub niezgodną z niniejszym Regulaminem, dane
kontaktowe. O rezultacie podjętej decyzji w sprawie zgłoszenia, jej treści i uzasadnieniu
Usługodawca powiadamia Użytkownika w terminie 14 dni od przyjęcia zgłoszenia. W
przypadku braku podania danych kontaktowych Użytkownika dokonującego zgłoszenia,
Usługodawca nie będzie mógł skontaktować się z Użytkownikiem w celu powiadomienia go o
otrzymaniu zgłoszenia oraz o rezultacie rozpatrzenia zgłoszenia.
9. Od decyzji, o której mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu przysługuje Usługobiorcom i
Użytkownikom odwołanie. Odwołanie wraz z uzasadnieniem może zostać złożone za
pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@n-parts.pl w terminie 14 dni od odebrania decyzji
Usługodawcy. Decyzję z uzasadnieniem w sprawie odwołania Usługodawca przekazuje
zainteresowanym stronom w terminie 14 dni od doręczenia odwołania.
10. W przypadku, gdy Usługodawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do
podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa
zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim
podejrzeniu właściwe organy ścigania lub organy sądowe i przekazuje wszystkie dostępne
informacje na ten temat.
§15 Odzyskiwanie produktu ze względów bezpieczeństwa
1. Postanowienia niniejszego paragrafu określają zasady stosowania środków ochrony prawnej w
przypadku odzyskania Produktu, który został rozpoczęty przez Podmiot gospodarczy lub
nakazany przez właściwy organ krajowy.
2. Podmiot gospodarczy odpowiedzialny za odzyskanie Produktu zapewnia Konsumentowi
przynajmniej jeden ze środków ochrony prawnej, które obejmują:
2.1 naprawę odzyskanego Produktu
2.2 zastąpienie odzyskanego Produktu bezpiecznym Produktem tego samego typu oraz o co
najmniej takiej samej wartości i jakości
2.3 zwrot wartości odzyskanego Produktu, który nie będzie mniejszy niż cena zapłacona przez
Konsumenta
3. W przypadku, gdy inne środki ochrony prawnej są niemożliwe do wykonania lub ich
zastosowanie wiąże się z nadmiernymi kosztami w porównaniu do proponowanego
rozwiązania, Podmiot gospodarczy może zaoferować tylko jeden środek ochrony prawnej.
Koszty, które byłyby nieproporcjonalne w stosunku do okoliczności, mogą stanowić podstawę
do ograniczenia oferty do jednego środka.
4. Konsument ma zawsze prawo do zwrotu pieniędzy za Produkt w przypadku, gdy Podmiot
gospodarczy nie dokona naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie i bez znaczących
niedogodności dla konsumenta.
5. Konsument jest uprawniony do samodzielnej naprawy Produktu niebezpiecznego tylko w
przypadkach, gdy naprawa:
5.1 może być przeprowadzona łatwo i bezpiecznie przez Konsumenta
5.2 jest przewidziana w zawiadomieniu o odzyskaniu Produktu
6. W przypadku naprawy, o której mowa w ustępie poprzedzającym, Podmiot gospodarczy
dostarcza Konsumentowi niezbędne instrukcje, bezpłatne części zamienne lub aktualizacje
oprogramowania.
7. Naprawa przez Konsumenta nie pozbawia go praw przewidzianych w dyrektywach (UE)
2019/770 i (UE) 2019/771, w tym prawa do żądania zwrotu pieniędzy lub wymiany Produktu.
8. Środek ochrony prawnej nie może pociągać za sobą znaczących niedogodności dla
Konsumenta. Konsument nie ponosi kosztów wysyłki lub innych kosztów zwrotu Produktu.
W przypadku Produktów, które ze względu na swój charakter nie są przenośne, Podmiot
gospodarczy organizuje odbiór.
9. Utylizację Produktu przez Konsumenta uwzględnia się w działaniach, które Konsumenci mają
podjąć w związku z zawiadomieniem o odzyskaniu Produktu, tylko wówczas, gdy taka
utylizacja może być przeprowadzona przez Konsumenta w sposób łatwy i bezpieczny, oraz
nie ma wpływu na prawo Konsumenta do otrzymania zwrotu pieniędzy za odzyskany Produkt
lub jego wymiany ze względów bezpieczeństwa.
§16 Pozasądowe i sądowe sposoby rozpatrywania sporów
1. Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów:
1.1 Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów,
po przez złożenie wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez
sąd polubowny. Wniosek należy złożyć po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w
przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. Wykaz Stałych Polubownych
Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji
Handlowej https://www.uokik.gov.pl i https://www.rf.gov.pl. Konsument może skorzystać
także z bezpłatnej pomocy Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub
organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
1.2 Sprzedawca nie wyraża zgody na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z
zawartymi umowami o dostarczenie Produktu na drodze postępowania mediacyjnego.
2. Sądowe sposoby rozpatrywania sporów:
2.1 Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Konsumentem zostaje
poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązującego
prawa polskiego.
2.2 Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym
Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
3. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21
maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz
zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w
sprawie ODR w sporach konsumenckich) Sprzedawca, jako przedsiębiorca mający siedzibę w
Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze
elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe
rozstrzyganie sporów: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Adres poczty elektronicznej
Sprzedawcy: sklep@n-parts.pl.
§17 Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu zawierane są zgodnie z prawem polskim.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maja zastosowanie przepisy:
2.1 Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz.U.1964.16.93 ze zm.)
2.2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
(Dz.U.2002.144.1204 ze zm.)
2.3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.2014 poz.827)
2.4 Rozporządzenie (UE) nr 2023/988 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 10 maja 2023
r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR).
3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy firm i ich logo użyte w Serwisie internetowym
https://n-parts.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych.
Mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia
prezentowane na stronie internetowej Serwisu internetowego https://n-parts.pl użyte są w
celach informacyjnych.
4. Klienci są zobowiązani do korzystania ze strony Serwisu w sposób zgodny z obowiązującym
prawem, normami społecznymi i obyczajowym oraz postanowieniami Regulaminu. W ramach
korzystania z Serwisu zabronione jest dostarczanie jakichkolwiek informacji o charakterze
bezprawnym, obraźliwym, czy też naruszającym dobra osobiste.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn,
np. zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie , w jakim te
zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii.
Nowy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Serwisu
internetowego https://n-parts.pl na podstronie Regulamin. Do umów zawartych przed zmianą
Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy. Klienci
posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na
wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie
krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie
akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w
ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o
braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.
6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 13 grudnia 2024 r.